Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego GGM.6220.3.2012
Dobrzyń nad Wisłą, dnia 17 lipca 2012 r.
GGM.6220.3.2012
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia p. n. „Melioracje gruntów rolnych – Chalin Ruszkowo I”
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami)
Burmistrz Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą zawiadamia:
- o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Kujawsko-Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku ul. Okrzei 74A, 87-800 Włocławek, działającego przez Pełnomocnika – Pana Stanisława Bonowicza zam. we Włocławku przy ul. Generała Dąbrowskiego 23, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia p. n. „Melioracje gruntów rolnych – Chalin Ruszkowo I” obejmującego działki o numerach ewidencyjnych: 11/9, 11/16, 12, 13, 14/8, 14/9, 14/11, 14/13, 14/14,17/7, 17/8, 17/9, 18, 19, 21, 23/1, 23/2, 24, 27/2, 36/1, 37, 46, 47/1, 48, 49, 50, 51, 52, 53/2, 54, 55/1, 56, 57/1, 58, 59, 65, 67/1, 68/1, 68/2, 68/3, 69/1, 77, 78, 79, 87, 91, 92, 136/2, 127/1, 128, 133, 134, 135/1, 135/2, 140/2,151, 165/1, 165/2, 165/3, 166, 167, 177, 463/3, 535/2, 536/1, 539/3, 540/2, 541/2, 542, 545/2, 558/2, 559/1, 559/2, 567, 2312/7, 2312/8, 2312/9, 2312/10 w obrębie Chalin, gmina Dobrzyń n/Wisłą, działki o numerach ewidencyjnych: 1/2, 1/3, 1/4, 2, 3, 9/1, 27, 28/1, 28/2, 31/1 w obrębie Ruszkowo, gmina Dobrzyń nad Wisłą, działki o numerach ewidencyjnych: 204/4, 204/5, 204/6, 204/7, 204/10, 204/11, 204/12, 204/13, 214, 215, 218, 244/2, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 309/1, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319/2, 319/3, 319/4, 340, 352, 353, 354, 355, 360/2, 361, 367, 376 w obrębie Trzcianka, gmina Tłuchowo.
Działki sąsiadujące z terenem przedsięwzięcia:
Obręb Chalin, gm. Dobrzyń nad Wisłą: 11/11, 11/14,, 26/3, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 60, 61, 62, 63, 64, 80, 90, 93, 109, 124, 125/1, 152/1, 152/2, 153, 176, 394, 462/2, 464/4, 464/5, 464/6, 537/2, 538/2, 546/2, 2312/6, 2312/11,
Obręb Trzcianka, gm. Tłuchowo: 203, 204/8, 204/9, 209, 213, 217, 219, 234, 244/1, 294, 308, 309/2, 320, 321, 322, 323, 368. - o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lipnie o wyrażenie opinii co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz ewentualnym zakresie raportu o oddziaływaniu w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Liczba stron w przedmiotowej sprawie przekracza 20. Zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) stosuje się przepis art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) przewidujący zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłoszenia.
W tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informuje się o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikających z art. 10 § 1 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium i z art. 73 § 1 do przeglądania akt sprawy.
Zgodnie z art. 28 w/w Kodeksu stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Strony oraz zainteresowane podmioty mogą zapoznać się z wnioskiem Inwestora i „Kartą informacyjną przedsięwzięcia”, a także złożyć uwagi i wnioski dotyczące przedsięwzięcia w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą przy ul. Szkolnej 1, pokój nr 23 od poniedziałku do czwartku w godzinach 800 – 1500.
Z up. Burmistrza
Zofia Jóźwiak
Kierownik Referatu Gospodarki Gminnej i Mieszkaniowej
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego GGM.6220.3.2012)