Protokół Nr 17/09
Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Gospodarczego
z dnia 27 kwietnia 2009 roku
Obradom przewodniczył Tomasz Gęsicki –Przewodniczący Komisji.
W spotkaniu uczestniczyło 7 członków komisji. Frekwencja 100%
( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu ).
Przewodniczący komisji powitał wszystkich zebranych i poinformował, że tematem posiedzenia jest analiza
wykorzystania środków finansowych
w Dz.”Transport” za rok 2008. Jednocześnie przewodniczący komisji poinformował zebranych,
że temat tego posiedzenia był zaplanowany na miesiąc marzec, a w wyznaczonym terminie nie był analizowany
stąd też dzisiejsze posiedzenie.
Udział w posiedzeniu komisji brał również Pan Andrzej Stępczyński – insp. ds. dróg i gospodarki komunalnej.
W roku 2008 plan wynosił 730000 zł, natomiast wydatki 558757,28 zł co stanowi 76,54% wykonania. Drogi publiczne i gminne plan 257510 zł wykonanie 187078,25 zł co stanowi 72,65% wykonania. I tak na :
- usługi związane z cząstkowym remontem i utrzymaniem dróg wydatkowano kwotę 37345,05 zł,
- malowanie przystanków wydatkowano kwotę 1950,34 zł,
- transport żużlu wydatkowana została kwota w wys. 69020,05 zł,
- równanie dróg wydatkowano kwotę 623111,5 zł,
- opłata za udostępnienie pasa drogowego wydano kwotę 3032,1 zł,
- zimowe utrzymanie dróg wydano kwotę 1171,2 zł,
- zakup znaków drogowych wydano kwotę 884,2 zł,
- budowa chodników wydano kwotę 11.363,81 zł
Plan na zadania inwestycyjne w roku 2008 wynosił 472490 zł, wydatki 371679,03 zł co stanowi 78,66% wykonania.
- budowa drogi Mokówko-Borowo łaczne koszty finansowe 764924 zł, rok budżetowy 2008 koszt 5490 zł, wykonanie 5490 zł co stanowi 100% wykonania,
- budowa drogi gminnej Lenie Wielkie- Płomiany łączne koszty finansowe 394000 zł, rok budżetowy 2008 koszt 394000 zł, wykonanie 342608,28 zł co stanowi 86,96% wykonania,
- opracowanie dokumentacji technicznej droga w Leniach Wielkich łączne koszty finansowe 20000zł, rok budżetowy 2008 koszt 20000 zł, wykonanie 0 co stanowi 0,00% wykonania,
- zakup przystanków autobusowych łączne koszty finansowe 13000 zł, rok budżetowy 2008 koszt 13000zł, wykonanie 7031,99 zł co stanowi 54,09% wykonania,
- opracowanie dokumentacji technicznej na drogę w Kisielewie łączne koszty finansowe 10000 zł, rok budżetowy 2008 koszt 10000 zł, wykonanie 4270 zł
co stanowi 42,70% wykonania,
- opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodników przy drodze wojewódzkiej w Krojczynie, Szpiegowie i Dobrzyniu przy ulicy Lipnowskiej
łączne koszty finansowe 30000 zł, rok budżetowy 2008 koszt 30000 zł, wykonanie 12278,76 zł co stanowi 40,93% wykonania.
Wniosków brak.
Na tym protokół zakończono
Protokółowała
Przewodniczący Komisji Tomasz Gęsicki
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2009-09-17 11:29
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2009-09-17 11:36