Załącznik nr 1 do regulaminu działania Komisji Przetargowych.
Miejscowość, Dobrzyń nad Wisłą dn. .......................................... r.
Miejscowość, Dobrzyń nad Wisłą dn. .......................................... r.
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-09 09:16
1. | Określenie przedmiotu zamówienia | |
2. | Nadany nr postępowania | |
3. | Faktyczne uzasadnienie udzielenia zamówienia publicznego | |
4. | Komórka prowadząca postępowanie | |
5. | Pracownik odpowiedzialny za postępowanie i określenie wartości przedmiotu zamówienia | |
6. | Szacunkowa wartość zamówienia (bez podatku VAT)(32-35) | w złotych (netto) w złotych (brutto) w EURO (netto – 4,0468) |
7. | Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (86 u. 3) | |
8. | Kategoria usług lub grupa dostaw – CPV | |
9. | Pozycja w budżecie | |
10. | Pożądany – wymagany termin realizacji zamówienia | |
11. | Proponowany tryb zamówienia wraz z uzasadnieniem |
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-09 09:19
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2005-09-09 09:20
---------------------------------------------------
pracownik odpowiedzialny za postępowanie Wnoszący
pracownik odpowiedzialny za postępowanie Wnoszący
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-09 09:40
Obliczający wartość | Księgowy | Kierownik jednostki |
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-09 09:42
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2005-09-09 09:46
Załącznik nr 2 do regulaminu działania Komisji Przetargowych.
Regulamin działania Komisji Przetargowej do procedur przetargowych prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
§ 1.
Regulamin normuje działanie Komisji Przetargowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą, powołanej zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą. Komisji zwanej dalej Komisją.
§ 2.
1. Do zadań Komisji należy w szczególności:
1) wnioskowanie o zatwierdzenie zmiany wyboru trybu udzielania zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207), zwanej dalej ustawą;
2) wnioskowanie o zatwierdzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia (fakultatywne);
3) wnioskowanie o zatwierdzenie i wystosowanie pism, a szczególnie ogłoszeń, zaproszeń do udziału w postępowaniu lub wniosków o wydanie decyzji administracyjnych (fakultatywne);
4) wnioskowanie o zatwierdzenie wprowadzenia poprawek do specyfikacji przed upływem terminu składania ofert (fakultatywne);
5) kontrolowanie na bieżąco wydawania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (fakultatywne);
6) prowadzenie negocjacji i zebrań z wykonawcami przed upływem terminu składania ofert (fakultatywne) albo, w przypadku udzielania zamówienia z wolnej ręki, prowadzenie rokowań dotyczących ostatecznej treści umowy;
7) dokonanie otwarcia ofert (fakultatywne);
8) żądanie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert;
9) wnioskowanie o wykluczenie oferentów;
10) wnioskowanie o odrzucenie ofert;
11) wnioskowanie o poprawienie omyłek rachunkowych i pisarskich;
12) wnioskowanie o powołanie rzeczoznawców i o zlecenie przeprowadzenia specjalistycznych analiz materiałów ofertowych;
13) wnioskowanie o przedłużenie terminu związania ofert;
14) wnioskowanie w protokole o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty;
15) przeanalizowanie ewentualnych zapytań, protestów i odwołań oraz przygotowanie projektów odpowiedzi na nie; przewodniczący Komisji w porozumieniu ze specjalistą ds. Zamówień Publicznych określa termin, w którym właściwy podmiot organizacyjny zobowiązany jest złożyć wyjaśnienia do wszystkich kwestii prowadzonego postępowania, których zapytanie, protest lub odwołanie dotyczy i wnioskowanie o wystosowanie informacji o wniesieniu protestu oraz o rozstrzygnięciu protestu;
16) wnioskowanie w protokole o unieważnienie postępowania.
2. Ramowe porządki obrad Komisji stanowią załączniki nr 3, 4, 5 i 6 do regulaminu udzielania zamówień publicznych.
3. Przewodniczący Komisji może zmodyfikować porządek obrad konkretnych posiedzeń dołączając zmodyfikowany porządek z uzasadnieniem do dokumentacji postępowania.
4. Komisja działa na dowolnej, uzasadnionej wagą sprawy liczbie posiedzeń, zależnie od potrzeb.
§ 3.
1. Wnioski, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4 i 8-16 mogą stanowić faktyczne projekty odpowiednich pism.
2. Dokumenty Komisji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 14 i 16 podpisują wszyscy uczestniczący w obradach członkowie Komisji.
3. Dokumenty Komisji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4, 8-13 i 15 podpisuje przewodniczący Komisji.
4. W przypadku nieobecności podczas obrad Komisji przewodniczącego Komisji, dokumenty Komisji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4, 8-13 i 15 podpisuje jego zastępca lub sekretarz Komisji.
5. Komisja składa wnioski, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4 i 8-16 Kierownikowi jednostki, za pośrednictwem przewodniczącego Komisji, a przypadku nieobecności podczas obrad Komisji przewodniczącego, za pośrednictwem Zastępcy lub Sekretarza Komisji.
6. Członek komisji przez podpisanie odpowiedniego dokumentu komisji bierze odpowiedzialność za swoje działania w zakresie, w jakim zostały mu powierzone obowiązki, zgodnie z art. 18 ust. 2 i art. 21 ust. 3 p.z.p.
§ 4.
Przewodniczący Komisji a pod nieobecność Przewodniczącego jego zastępca w szczególności:
1) organizuje obrady Komisji;
2) zwołuje zebrania Komisji z inicjatywy własnej lub członka Komisji;
3) przewodniczy obradom Komisji;
4) instruuje członków Komisji o ustawowych wymaganiach udzielania zamówień publicznych;
5) nadzoruje pracę Sekretarza Komisji;
6) odbiera oświadczenia członków Komisji w sprawach, o których mowa w art. 17 p.z.p. i włącza do dokumentacji postępowania, a także niezwłocznie wnioskuje o wyłączenie z udziału w postępowaniu członka Komisji, który nie złoży oświadczenia o braku zaistnienia okoliczności lub złoży oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy, lub złoży oświadczenie niezgodne z prawdą; w takim przypadku przewodniczący Komisji zawiesza działanie Komisji do czasu wyłączenia członka Komisji lub do czasu wyjaśnienia sprawy.
§ 5.
Sekretarz Komisji w szczególności:
1) sporządza listy obecności wykonawców i członków Komisji;
2) sporządza protokół postępowania;
3) wykonuje czynności obsługowo-biurowe na rzecz Komisji;
4) prowadzi obrady Komisji w zastępstwie przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego.
§ 6.
1. Komisja może obradować, gdy wszyscy członkowie zostali zawiadomieni o posiedzeniu przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem i gdy obecnych jest co najmniej połowa członków Komisji, a w tym przewodniczący lub jego zastępca, lub sekretarz Komisji.
2. Wystosowanie zaproszenia bez wyprzedzenia jest możliwe, jeżeli kontynuowanie obrad zostało przeniesione przez Komisję Przetargową na ten sam lub najbliższy dzień.
§ 7.
1. Komisja podejmuje decyzje w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów albo w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie zsumowania indywidualnie przyznanych przez członków komisji punktów zgodnie z kryteriami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. W przypadku równej liczby głosów oddanych ,,za” i ,,przeciw” rozstrzyga głos osoby prowadzącej obrady.
3. Bezpośrednio po głosowaniu każdy z członków Komisji Przetargowej może napisać zdanie odrębne i załączyć je do protokołu.
§ 8.
Wszelkie informacje uzyskane przez członków Komisji podczas pracy w Komisji lub na zlecenie Komisji są objęte tajemnicą.
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek obrad pierwszego zebrania Komisji Przetargowej.
1. Sprecyzowanie określenia przedmiotu zamówienia.
2. Wskazanie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia trybu udzielenia zamówienia.
3. Zaakceptowanie oszacowania wartości zamówienia.
4. Sporządzenie lub zaakceptowanie projektów pism wychodzących w imieniu zamawiającego, a w szczególności:
1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) ogłoszeń lub zaproszeń;
3) wystąpień o wydanie decyzji administracyjnych.
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek otwarcia ofert.
1. Powitanie, odczytanie nazwy i adresu zamawiającego oraz nazwy zamówienia nadanej przez zamawiającego.
2. Odczytanie składu Komisji Przetargowej.
3. Zapytanie o oświadczenia oferentów przed otwarciem ofert i oświadczenie o możliwości składania oświadczeń podczas całej procedury otwierania ofert.
4. Ogłoszenie kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Otwarcie ofert i wpisanie do protokołu:
1) nazw;
2) adresów;
3) cen;
4) terminów wykonania;
5) okresów gwarancji (ewentualnie, zależnie od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia);
6) warunków płatności (ewentualnie, zależnie od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
6. Zapytanie o oświadczenia oferentów po otwarciu ofert.
7. Zakończenie procedury jawnego otwarcia ofert.
Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek zebrania Komisji Przetargowej w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Rozpoczęcie obrad.
2. Przedstawienie członków Komisji Przetargowej i odczytanie przedmiotu zamówienia.
3. Rozdanie ,,Oświadczeń członka Komisji Przetargowej” o braku podlegania wyłączenia zgodnie z art. art. 17 ust. 1 ustawy i obowiązku podpisania stosownego oświadczenia na druku ZP–11 (w przypadku zaistnienia przesłanek wyłączenia na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy członek zostaje wyłączony z członkostwa w Komisji Przetargowej).
4. Przedstawienie oferentów, którzy złożyli oferty.
5. Wypełnienie oświadczeń przez członków Komisji Przetargowej.
6. Zebranie wypełnionych oświadczeń i dołączenie ich do dokumentacji postępowania.
7. Przedstawienie warunków składania ofert, badanie ofert pod względem formalnym i przedstawienie uwag do poszczególnych ofert oraz wystosowanie wniosków dotyczących:
1) żądania udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert;
2) wnioskowania o wykluczenie oferentów;
3) wnioskowania o odrzucenie ofert;
4) wnioskowania o poprawienie omyłek rachunkowych i pisarskich;
5) przeprowadzenia specjalistycznych analiz złożonych ofert;
6) przedłużenia terminu związania ofertą;
7) wezwania wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania – art. 26 ust. 3 p.z.p.;
8. Sporządzenie zestawień wykluczonych oferentów i odrzuconych ofert.
9. Przedstawienie kryteriów oceny ofert i ich znaczenia.
10. Przypomnienie sposobu głosowania i przyznawania punktów.
11. Dyskusja i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących złożonych ofert oraz zapoznanie z ewentualnymi opiniami biegłych o ofertach.
12. Indywidualna ocena ofert według kryteriów i przyznanie punktów poszczególnym ofertom i podsumowanie punktacji.
13. Ogłoszenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty i wpisanie do protokołu.
14. Podpisanie protokołu przez wszystkich członków Komisji Przetargowej.
15. Umożliwienie, bezpośrednio po podpisaniu protokołu, członkom Komisji Przetargowej napisania zdania odrębnego i załączenie go do protokołu.
16. Zamknięcie obrad.
Załącznik nr 6 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek zebrania Komisji Przetargowej w sprawie rozpatrzenia zapytania, protestu lub odwołania.
1. Rozpoczęcie obrad. Zapoznanie zebranych z treścią zapytania, protestu lub odwołania.
2. Przeanalizowanie treści zapytań, protestów lub odwołań, a w szczególności zbadanie czy pismo zostało wniesione w odpowiednim terminie przez uprawniony podmiot i czy pismo jest zasadne oraz zgodne z przepisami prawa.
3. W razie konieczności wystosowanie – w porozumieniu ze specjalistą ds. Zamówień Publicznych – do właściwego podmiotu organizacyjnego żądania złożenia w określonym terminie wyjaśnień do kwestii prowadzonego postępowania, których zapytanie, protest lub odwołanie dotyczy.
4. Przygotowanie – w porozumieniu ze specjalistą ds. Zamówień Publicznych i ewentualnie z radcą prawnym – projektu odpowiedzi na zapytanie albo projektu rozstrzygnięcia protestu, albo porządku działań w sprawie odwołania.
5. Przedstawienie kierownikowi jednostki zamawiającej do zatwierdzenia przez przewodniczącego Komisji odpowiedzi na zapytanie, rozstrzygnięcia protestu albo porządku działań w sprawie odwołania.
Załącznik nr 7 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowa uchwała z pierwszego posiedzenia Komisji Przetargowej z dnia ..........................
1. Komisja Przetargowa została powołana do przygotowania postępowania i wyboru najkorzystniejsze oferty na ....................................................
2. Komisja na swoim pierwszym posiedzeniu rozpatrzyła dokumenty i wnosi o zatwierdzenie:
1) określenia przedmiotu zamówienia ................................................;
2) trybu udzielenia zamówienia, jakim jest ..........................................., zgodnie z Prawem zamówień publicznych art. ................................;
3) oszacowania wartości zamówienia w kwocie (bez VAT) ..........................., które zostało dokonane na podstawie ........................................................................;
4) projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który stanowi załącznik nr 1;
5) projektu ogłoszenia* zaproszenia*, który stanowi załącznik nr 2;
6) projektu wystąpienia o wydanie decyzji administracyjnej, który stanowi załącznik nr 3.
3. Komisja po zatwierdzeniu przez kierownika jednostki uchwały i pism stanowiących załączniki do uchwały przeprowadzi postępowanie i przedstawi propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty.
* niepotrzebne skreślić
Regulamin działania Komisji Przetargowej do procedur przetargowych prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
§ 1.
Regulamin normuje działanie Komisji Przetargowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą, powołanej zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą. Komisji zwanej dalej Komisją.
§ 2.
1. Do zadań Komisji należy w szczególności:
1) wnioskowanie o zatwierdzenie zmiany wyboru trybu udzielania zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207), zwanej dalej ustawą;
2) wnioskowanie o zatwierdzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia (fakultatywne);
3) wnioskowanie o zatwierdzenie i wystosowanie pism, a szczególnie ogłoszeń, zaproszeń do udziału w postępowaniu lub wniosków o wydanie decyzji administracyjnych (fakultatywne);
4) wnioskowanie o zatwierdzenie wprowadzenia poprawek do specyfikacji przed upływem terminu składania ofert (fakultatywne);
5) kontrolowanie na bieżąco wydawania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (fakultatywne);
6) prowadzenie negocjacji i zebrań z wykonawcami przed upływem terminu składania ofert (fakultatywne) albo, w przypadku udzielania zamówienia z wolnej ręki, prowadzenie rokowań dotyczących ostatecznej treści umowy;
7) dokonanie otwarcia ofert (fakultatywne);
8) żądanie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert;
9) wnioskowanie o wykluczenie oferentów;
10) wnioskowanie o odrzucenie ofert;
11) wnioskowanie o poprawienie omyłek rachunkowych i pisarskich;
12) wnioskowanie o powołanie rzeczoznawców i o zlecenie przeprowadzenia specjalistycznych analiz materiałów ofertowych;
13) wnioskowanie o przedłużenie terminu związania ofert;
14) wnioskowanie w protokole o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty;
15) przeanalizowanie ewentualnych zapytań, protestów i odwołań oraz przygotowanie projektów odpowiedzi na nie; przewodniczący Komisji w porozumieniu ze specjalistą ds. Zamówień Publicznych określa termin, w którym właściwy podmiot organizacyjny zobowiązany jest złożyć wyjaśnienia do wszystkich kwestii prowadzonego postępowania, których zapytanie, protest lub odwołanie dotyczy i wnioskowanie o wystosowanie informacji o wniesieniu protestu oraz o rozstrzygnięciu protestu;
16) wnioskowanie w protokole o unieważnienie postępowania.
2. Ramowe porządki obrad Komisji stanowią załączniki nr 3, 4, 5 i 6 do regulaminu udzielania zamówień publicznych.
3. Przewodniczący Komisji może zmodyfikować porządek obrad konkretnych posiedzeń dołączając zmodyfikowany porządek z uzasadnieniem do dokumentacji postępowania.
4. Komisja działa na dowolnej, uzasadnionej wagą sprawy liczbie posiedzeń, zależnie od potrzeb.
§ 3.
1. Wnioski, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4 i 8-16 mogą stanowić faktyczne projekty odpowiednich pism.
2. Dokumenty Komisji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 14 i 16 podpisują wszyscy uczestniczący w obradach członkowie Komisji.
3. Dokumenty Komisji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4, 8-13 i 15 podpisuje przewodniczący Komisji.
4. W przypadku nieobecności podczas obrad Komisji przewodniczącego Komisji, dokumenty Komisji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4, 8-13 i 15 podpisuje jego zastępca lub sekretarz Komisji.
5. Komisja składa wnioski, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1-4 i 8-16 Kierownikowi jednostki, za pośrednictwem przewodniczącego Komisji, a przypadku nieobecności podczas obrad Komisji przewodniczącego, za pośrednictwem Zastępcy lub Sekretarza Komisji.
6. Członek komisji przez podpisanie odpowiedniego dokumentu komisji bierze odpowiedzialność za swoje działania w zakresie, w jakim zostały mu powierzone obowiązki, zgodnie z art. 18 ust. 2 i art. 21 ust. 3 p.z.p.
§ 4.
Przewodniczący Komisji a pod nieobecność Przewodniczącego jego zastępca w szczególności:
1) organizuje obrady Komisji;
2) zwołuje zebrania Komisji z inicjatywy własnej lub członka Komisji;
3) przewodniczy obradom Komisji;
4) instruuje członków Komisji o ustawowych wymaganiach udzielania zamówień publicznych;
5) nadzoruje pracę Sekretarza Komisji;
6) odbiera oświadczenia członków Komisji w sprawach, o których mowa w art. 17 p.z.p. i włącza do dokumentacji postępowania, a także niezwłocznie wnioskuje o wyłączenie z udziału w postępowaniu członka Komisji, który nie złoży oświadczenia o braku zaistnienia okoliczności lub złoży oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy, lub złoży oświadczenie niezgodne z prawdą; w takim przypadku przewodniczący Komisji zawiesza działanie Komisji do czasu wyłączenia członka Komisji lub do czasu wyjaśnienia sprawy.
§ 5.
Sekretarz Komisji w szczególności:
1) sporządza listy obecności wykonawców i członków Komisji;
2) sporządza protokół postępowania;
3) wykonuje czynności obsługowo-biurowe na rzecz Komisji;
4) prowadzi obrady Komisji w zastępstwie przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego.
§ 6.
1. Komisja może obradować, gdy wszyscy członkowie zostali zawiadomieni o posiedzeniu przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem i gdy obecnych jest co najmniej połowa członków Komisji, a w tym przewodniczący lub jego zastępca, lub sekretarz Komisji.
2. Wystosowanie zaproszenia bez wyprzedzenia jest możliwe, jeżeli kontynuowanie obrad zostało przeniesione przez Komisję Przetargową na ten sam lub najbliższy dzień.
§ 7.
1. Komisja podejmuje decyzje w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów albo w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie zsumowania indywidualnie przyznanych przez członków komisji punktów zgodnie z kryteriami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. W przypadku równej liczby głosów oddanych ,,za” i ,,przeciw” rozstrzyga głos osoby prowadzącej obrady.
3. Bezpośrednio po głosowaniu każdy z członków Komisji Przetargowej może napisać zdanie odrębne i załączyć je do protokołu.
§ 8.
Wszelkie informacje uzyskane przez członków Komisji podczas pracy w Komisji lub na zlecenie Komisji są objęte tajemnicą.
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek obrad pierwszego zebrania Komisji Przetargowej.
1. Sprecyzowanie określenia przedmiotu zamówienia.
2. Wskazanie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia trybu udzielenia zamówienia.
3. Zaakceptowanie oszacowania wartości zamówienia.
4. Sporządzenie lub zaakceptowanie projektów pism wychodzących w imieniu zamawiającego, a w szczególności:
1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) ogłoszeń lub zaproszeń;
3) wystąpień o wydanie decyzji administracyjnych.
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek otwarcia ofert.
1. Powitanie, odczytanie nazwy i adresu zamawiającego oraz nazwy zamówienia nadanej przez zamawiającego.
2. Odczytanie składu Komisji Przetargowej.
3. Zapytanie o oświadczenia oferentów przed otwarciem ofert i oświadczenie o możliwości składania oświadczeń podczas całej procedury otwierania ofert.
4. Ogłoszenie kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Otwarcie ofert i wpisanie do protokołu:
1) nazw;
2) adresów;
3) cen;
4) terminów wykonania;
5) okresów gwarancji (ewentualnie, zależnie od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia);
6) warunków płatności (ewentualnie, zależnie od treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
6. Zapytanie o oświadczenia oferentów po otwarciu ofert.
7. Zakończenie procedury jawnego otwarcia ofert.
Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek zebrania Komisji Przetargowej w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Rozpoczęcie obrad.
2. Przedstawienie członków Komisji Przetargowej i odczytanie przedmiotu zamówienia.
3. Rozdanie ,,Oświadczeń członka Komisji Przetargowej” o braku podlegania wyłączenia zgodnie z art. art. 17 ust. 1 ustawy i obowiązku podpisania stosownego oświadczenia na druku ZP–11 (w przypadku zaistnienia przesłanek wyłączenia na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy członek zostaje wyłączony z członkostwa w Komisji Przetargowej).
4. Przedstawienie oferentów, którzy złożyli oferty.
5. Wypełnienie oświadczeń przez członków Komisji Przetargowej.
6. Zebranie wypełnionych oświadczeń i dołączenie ich do dokumentacji postępowania.
7. Przedstawienie warunków składania ofert, badanie ofert pod względem formalnym i przedstawienie uwag do poszczególnych ofert oraz wystosowanie wniosków dotyczących:
1) żądania udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert;
2) wnioskowania o wykluczenie oferentów;
3) wnioskowania o odrzucenie ofert;
4) wnioskowania o poprawienie omyłek rachunkowych i pisarskich;
5) przeprowadzenia specjalistycznych analiz złożonych ofert;
6) przedłużenia terminu związania ofertą;
7) wezwania wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania – art. 26 ust. 3 p.z.p.;
8. Sporządzenie zestawień wykluczonych oferentów i odrzuconych ofert.
9. Przedstawienie kryteriów oceny ofert i ich znaczenia.
10. Przypomnienie sposobu głosowania i przyznawania punktów.
11. Dyskusja i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących złożonych ofert oraz zapoznanie z ewentualnymi opiniami biegłych o ofertach.
12. Indywidualna ocena ofert według kryteriów i przyznanie punktów poszczególnym ofertom i podsumowanie punktacji.
13. Ogłoszenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty i wpisanie do protokołu.
14. Podpisanie protokołu przez wszystkich członków Komisji Przetargowej.
15. Umożliwienie, bezpośrednio po podpisaniu protokołu, członkom Komisji Przetargowej napisania zdania odrębnego i załączenie go do protokołu.
16. Zamknięcie obrad.
Załącznik nr 6 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowy porządek zebrania Komisji Przetargowej w sprawie rozpatrzenia zapytania, protestu lub odwołania.
1. Rozpoczęcie obrad. Zapoznanie zebranych z treścią zapytania, protestu lub odwołania.
2. Przeanalizowanie treści zapytań, protestów lub odwołań, a w szczególności zbadanie czy pismo zostało wniesione w odpowiednim terminie przez uprawniony podmiot i czy pismo jest zasadne oraz zgodne z przepisami prawa.
3. W razie konieczności wystosowanie – w porozumieniu ze specjalistą ds. Zamówień Publicznych – do właściwego podmiotu organizacyjnego żądania złożenia w określonym terminie wyjaśnień do kwestii prowadzonego postępowania, których zapytanie, protest lub odwołanie dotyczy.
4. Przygotowanie – w porozumieniu ze specjalistą ds. Zamówień Publicznych i ewentualnie z radcą prawnym – projektu odpowiedzi na zapytanie albo projektu rozstrzygnięcia protestu, albo porządku działań w sprawie odwołania.
5. Przedstawienie kierownikowi jednostki zamawiającej do zatwierdzenia przez przewodniczącego Komisji odpowiedzi na zapytanie, rozstrzygnięcia protestu albo porządku działań w sprawie odwołania.
Załącznik nr 7 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
Ramowa uchwała z pierwszego posiedzenia Komisji Przetargowej z dnia ..........................
1. Komisja Przetargowa została powołana do przygotowania postępowania i wyboru najkorzystniejsze oferty na ....................................................
2. Komisja na swoim pierwszym posiedzeniu rozpatrzyła dokumenty i wnosi o zatwierdzenie:
1) określenia przedmiotu zamówienia ................................................;
2) trybu udzielenia zamówienia, jakim jest ..........................................., zgodnie z Prawem zamówień publicznych art. ................................;
3) oszacowania wartości zamówienia w kwocie (bez VAT) ..........................., które zostało dokonane na podstawie ........................................................................;
4) projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który stanowi załącznik nr 1;
5) projektu ogłoszenia* zaproszenia*, który stanowi załącznik nr 2;
6) projektu wystąpienia o wydanie decyzji administracyjnej, który stanowi załącznik nr 3.
3. Komisja po zatwierdzeniu przez kierownika jednostki uchwały i pism stanowiących załączniki do uchwały przeprowadzi postępowanie i przedstawi propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty.
* niepotrzebne skreślić
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-09 09:53
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2005-09-09 10:35