Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu stałego i czasowego
Podstawa prawna
art.2,art.4 pkt 1, art.23 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U z 2006 r.Nr 139,poz. 993 z późn. zm.), § 17-20 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U z 2002 r. Nr 236,poz.1999)
Wymagane dokumenty
1.Druk meldunkowy „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”
Do wglądu:
- Paszport.
- Dokument uprawniający do pobytu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Opłaty
Nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy
Niezwłocznie
Jednostka odpowiedzialna
Referat Ewidencji Ludności – Urząd Miasta i Gminy
ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą
pok. Nr 8
tel. (54) 253 05 49
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje
1.Obowiązek wymeldowania dotyczy cudzoziemców, którzy opuszczają miejsce zamieszkania
przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu na pobyt czasowy.
2.Wymeldowania należy dokonać osobiście.Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione
obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.
3.Wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego do 3 miesięcy dokonuje się ustnie
w organie gminy.
Metryka
- opublikował: Dawid Gruszczyńskidata publikacji: 2011-03-07 13:47
Metryka
- opublikował: Jarosław Nowińskidata publikacji: 2012-09-28 09:07