Wymeldowanie z pobytu stałego
Podstawa prawna
Art.15 ust.1,1a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U z 2006r. Nr 139,poz.993 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r.w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U z 2002 r.Nr 236,poz.1999).
Wymagane dokumenty
Druk meldunkowy „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”.
Do wglądu
1.Dowód osobisty
2.Książeczka wojskowa ( dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej).
3.Odpis skrócony aktu urodzenia osoby niepełnoletniej nieposiadającej dokumentu tożsamości.
Opłaty
Nie pobiera się
Termin załatwiania sprawy
Niezwłocznie
Jednostka odpowiedzialna
Referat Ewidencji Ludności -Urząd Miasta i Gminy
ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą
pok. Nr 8
tel. (54) 253 05 49
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Dodatkowe informacje
1.Wymeldowania należy dokonać osobiście.
2.Jeżeli następuje zmiana stałego pobytu na terenie miasta i gminy, druk PuE-2 nie obowiązuje
wymagane jest tylko zameldowanie w nowym miejscu.
3.Osoby posiadające kartę mobilizacyjną powinny zgłosić zmianę pobytu stałego w Wojskowej Komendzie Uzupełnień zgodnie z właściwą miejscowością.
4.Za osobę niepełnoletnią obowiązek meldunkowy wykonują jej przedstawiciele ustawowi lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę.
Metryka
- opublikował: Dawid Gruszczyńskidata publikacji: 2011-02-07 12:00
Metryka
- opublikował: Jarosław Nowińskidata publikacji: 2012-09-28 08:39