Uchwała Nr XXIII/135/2012
Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą
z dnia 28 grudnia 2012 roku
w sprawie ustalenia wykazu wydatków niewygasających
z upływem roku budżetowego 2012 oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 5 ustawy z 8 marca 1990 roku o samorządzie gminny (t. j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 263 ust. 2, 3 i 5 ustawy z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
Rada Miejska Dobrzyń nad Wisłą
uchwala, co następuje:
§ 1
Ustala się wykaz wydatków zamieszczonych w budżecie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, które nie wygasają z upływem 2012 roku, oraz ustala się plan finansowy tych wydatków zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2
Środki finansowe należy zgromadzić na subkoncie bieżącego rachunku bankowego budżetu Miasta i Gminy.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1
do Uchwały Nr XXIII/135/2012
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Wykaz wydatków, które nie wygasają z końcem roku 2012
1.Zakup sprężarki do napowietrzania wody na wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Dobrzyń nad Wisłą – 10.000,00 zł. Termin realizacji zadania 30 marca 2013 rok.
2.Zakup sprężarki do napowietrzania wody na wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Chalin – 10.000,00 zł. Termin realizacji zadania 30 marca 2013 rok.
3. Zakup sprężarki do napowietrzania wody na wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Grochowalsk – 10.000,00 zł. Termin realizacji zadania 30 marca 2013 rok.
Plan finansowy wydatków niewygasających z upływem 2012 roku
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Wyszczególnienie |
Plan |
010 |
|
|
Rolnictwo i łowiectwo |
20.000,00 |
|
01010 |
|
Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi |
20.000,00 |
|
|
6060 |
Wydatki na zakupy inwestycyjne |
20.000,00 |
900 |
|
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
10.000,00 |
|
90001 |
|
Gospodarka ściekowa i ochrona wód |
10.000,00 |
|
|
6060 |
Wydatki na zakupy inwestycyjne |
10.000,00 |
|
|
|
Razem: |
30.000,00 |