Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące w drodze postępowania administracyjnego.
Podstawa prawna
Art.15 ust.2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U z 2006r. Nr 139,poz.993 z późn. zm.), Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U z 2000 r.Nr 98,poz 1071 z późn. zm.) art.5 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r.o opłacie skarbowej ( Dz.U z 2006r.Nr 225,poz.1635 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty
1.Wniosek w sprawie wymeldowania – zwykłe podanie
2.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
3.Dokumenty niezbędne do załatwienia sprawy( załączniki),np:
- wyrok rozwodowy
- wyrok eksmisyjny
- postanowienie o wykonaniu eksmisji
- wyrok w sprawie podziału majątku
Opłaty
opłata skarbowa – w wysokości 10,00 zł dokonuje się w kasie Urzędu Miasta i Gminy.
Termin załatwiania sprawy
Zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego
Jednostka odpowiedzialna
Referat Ewidencji Ludności -Urząd Miasta i Gminy
ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą
pok. Nr 8
tel. (54) 253 05 49
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje
Organ gminny wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
Metryka
- opublikował: Dawid Gruszczyńskidata publikacji: 2011-02-07 11:59
Metryka
- opublikował: Jarosław Nowińskidata publikacji: 2012-09-28 08:37