z dnia 15 września 2008 roku
w sprawie: zmian budżetu gminy na 2008 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 10 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142, poz.1591 ze zmianami / oraz art. 182, art. 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych / Dz.U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104/. art. 420 ustawy z dnia 27 czerwca 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska /Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 roku ze zmianami /
Rada Miejska
uchwala, co następuje:
§ 1
I w uchwale Nr XII/80/07 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 28 grudnia 2007 roku
- w zarządzeniu Nr 1/08 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 05 lutego 2008 roku,
- w uchwale Nr XIII/88/08 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 15 lutego 2008 roku,
- w zarządzeniu Nr 4/08 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 31 marca 2008 roku
- w uchwale Nr XIV/91/08 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 14 kwietnia 2008 roku
- w zarządzeniu Nr 5/08 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 13 maja 2008 roku
- w uchwale Nr XV/111/08 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 19 maja 2008 roku
- w uchwale Nr XVI/116/08 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 30 czerwca 2008 roku
- w zarządzeniu Nr 11/08 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 17 lipca 2008 roku
- w zarządzeniu Nr 12A/08 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 28 lipca 2008 roku
- w zarządzeniu Nr 14/08 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 12 sierpnia 2008 roku
wprowadza się następujące zmiany:
§ 2
w § 1 wyrazy „Ustala się dochody budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 1 na kwotę 21715595,00 zł, zastępuje się kwotą 22.041.393,00 zł
a) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości –6529873,00 zł, zastępuje się kwotą 6.782.281,00 zł.
§ 3
w § 2 wyrazy „ustala się wydatki budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 2 na kwotę 23852547,00 zł zastępuje się kwotą 23.428.345,00 zł”
a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości – 6529873,00 zł, zastępuje się kwotą 6.782.281,00 zł
Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji przez gminę w 2008 roku oraz wysokość nakładów inwestycyjnych w kwocie 4606670,00 zł zastępuje się kwotą 3.888.904,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 3.
Wydatki związane z wieloletnimi programami inwestycyjnymi z wyodrębnieniem wydatków na finansowanie poszczególnych programów w latach 2008-2010, zgodnie z załącznikiem nr 3a.
§ 4
1. Deficyt budżetu w kwocie 1.386.952,00 zł zostanie sfinansowany przychodami z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 676.699,00 zł i wolnych środków 710.253,00 zł .
2. Przychody – 1.611.972,00 zł i rozchody – 225.020,00 zł budżetu określa załącznik Nr 4.
§ 5
Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek w kwocie 1.626.699,00 zł, zastępuje się kwotą 876.699,00 zł
z tego na:
1) finansowanie planowanego deficytu budżetu 1.426.699,00 zł, zastępuje się kwotą 676.699,00 zł
2) finansowanie przejściowego deficytu – 200.000,00 zł
§ 6
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu zgodnie z załącznikiem Nr 5 i spłat gminy na koniec 2008 roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem Nr 6.
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy
§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą.